Biodinamikus és Waldorf termékek

belépés / regisztráció
belépve maradok
Jelszó emlékeztető
Jelszó emlékeztető
0
A kosár üres

SZELLEMI TÁPLÁLÉK

R.Steiner: Történelmi szimptomatológia (GA185)

Ajánló: Az 1918-ban elhangzott kilenc előadásban Rudolf Steiner kifejti, hogy a külső történelmi események csupán szimptómái, tünetei bizonyos szellemi történéseknek. Számos példán mutatja be, hogy amit történelemként megélünk, annak hátterében az emberiségfejlődés milyen szellemi eseményeit kell látnunk. Ez a könyv tehát antropozófiai alapú történelem-filozófiai mű. Szerző: Rudolf Steiner, GA 185 Kiadó: Genius, 1. kiadás 1999 227 oldal, lágy borítású, ragasztott, 240 g

1900 Ft / db
1900 Ft/db

Roy Wilkinson: Iskolázás a józan ész szabályai szerint

Az angol szerző ebben a könyvben a Rudolf Steiner által 1919-ben létrehozott Waldorf-pedagógia alapjaiba és módszertanába nyújt betekintést. Ismerteti az oktatás mai helyzetét, a gyermek természetét, és részletesen foglalkozik azzal, miért megfelelő ez a módszer ahhoz, hogy kibontakoztassa a gyermek képességeit és kreatív ifjúságot neveljen. A könyv kiválóan alkalmas arra, hogy eloszlassa a Waldorf mozgalommal kapcsolatban kialakult félreértéseket.

1000 Ft / db
1000 Ft/db

Rudolf Steiner: A Márk-evangélium (GA139)

Ajánló: A hagyomány szerint ez az első evangélium, amelyet a négy közül először foglaltak írásba. A tíz előadásból álló ciklus 1912. szeptember 15-24. között hangzott el Baselban. A szerző a szellemi világban folytatott kutatásainak tükrében magyarázza a golgotai misztérium történetét. Kiindulásként Hektor, Empedoklész és Zarathusztra alakjait, valamint ótestamentumi prófétákat említ, beszél a 12 apostol titkáról és keresztelő János személyének Krisztushoz való drámai viszonyáról. Szerző: Rudolf Steiner, GA 139 Kiadó: Genius, 1. kiadás 2003 174 oldal, lágy borítású, ragasztott

2700 Ft / db
2700 Ft/db

Vogel:Az ember megvalósulása a szociális organizmusban

Szociál-antropológiai tanulmányok a kultúra-, jog- és gazdasági élet területén.  Előszó Az emberiség történelme és azok a kultúrák, amelyeket létrehozott, géniuszának tanubizonyságai - " egy nahy hitvallás töredékei". Visszatekintve átérezhetjük, hogy a népeket a múltban a történekem folyama hordozta, hogy a kultúrák felvirágzása és lehanyatlása ahhoz hasonlóan változhatatlannak tűnő ritmusokban ment végbe, mint létesülés és elmmúlás a természetben.  Az Újkor kezdetével alapvető alakulás zajlott le. Ma, a huszadik században,  atörténés súlypontja magába az emberiségbe áthelyeződve jelenik meg. A történelem szelleme mintegy már nem kívülről hat, ami az embereket cselekvésre űzi, az olyan logikai-ideológiai rendszereknek az önállósult következménye, amelyek " tudományként "messzemenően emancipálódtak létrehozójuktól. A tudomány gondolkodik, nem az ember.... Lothar Vogel könyvét elsősorban olyan szülőknek ajánljuk, akik nem akarnak lemondani arról, hogy gyermekeik szabad iskolákban nevelkedhessenek, és olyan tanároknak, akik szabad emberként, szabadságban szeretnék nevelni és oktatni a rájuk bízott gyerekeket. Szabad iskola ma még nem létezik, de a jövő számára reális lehetőséget jelent. Lothar Vogel könyve a Waldorf Iskolák tanárai számára lehetőséget teremt arra, hogy az embertant mintegy kitágítva, kiegészítsék a szociál-antropológia tudományával, hogy az iskolát elhagyó ifjak a szociális kérdés megértésével, önbizalommal és az emberek iránti bizalommal, tetterősen álljanak bele a jelenkor szociális életviszonyaiba, és tudják munkájukat végezni. Tartalom:  I. rész: A gazdaság szociális antropológiája és fenomenológiája 1.A munka 2.A gazdaság alapjai 3.A gazdaság funkciója 4.A gazdasági válságok 5.Történelmi példák az inflációra és a deflációra 6.A gazdaság a maga szociálisösszefonódásában  7. A pénz- és földkamattörténelmének motívumai 8.Az ember megvalósulása a gazdasági életben  II. rész : Kultúr- , jog- és szociáltörténeti vizsgálódások 1. A kulturális antropológiához 2. A nagy keleti kúltúrák 3. Európa. megszületése 4. A kelta-germán korszak 5. A korai és virágzó középkor  6. A kései középkor 7. A 16.század szociális harca 8. Az újkor 9. A szociális műalkotás, a közép- európai szellemi életválasza a francia forrdalomra 10. Harc a szabadságért  11. Kapitalizmus-kommunizmis 12. A szociális hármas tagozódás kialakulásának fejlődési lépései III. rész : A szabdság szociális rendje 1. Az ember Én-organizációja, ismeretelméleti bevezetés  2. A szellemi élet 3.A kultúra rendje 4. A jog élete 5. A gazdaság asszociatív lénye

2100 Ft / db
2100 Ft/db